pondělí 30. prosince 2013

Jak se běhá s Veverkama?

To si mám jako nasypat do kapes oříšky? Nebo budeme skákat ze stromu na strom? A kudy vlastně poběžíme, naplánovaná trasa je každý den jiná? No, nějak to dopadne.

Přátelé, takhle se o mě naposledy pečovalo, když jsem byla malá. Jiřík koupil jízdenky a usadil mě do vlaku, do metra a dovedl mě k Honzovi. Ten se svým slunéčkem zajistil nám venkovanům perfektní hotelové služby včetně ranního odvozu na start. Zázemí v IKEMu taky luxusní (už jste někdy utíkali z patologie?) (a sprcha tam byla úplně normální, neumývali nás hadicí na plechovém stole).
Trasa byla bezvadně naplánovaná. Našli se sice jedinci, kteří chtěli prosadit svoji vlastní, jednou byl ale jasně daný velitel, tak se museli potupně vracet. Běžci se postupně připojovali a odpojovali, ani jsem nepobrala všechna jména. A ti, co to běželi celé si alespoň cestou měnili čepice, aby to vypadalo, že se přidal někdo nový. A někteří zakuklenci odkryli svou pravou tvář až v hospodě. Někdy byli ti čerství trochu moc rychlí, možná by se mělo zavést pravidlo, že kdo přijde poslední, zařadí se na konec :-) Ale neutekli mi a nenechali mě zahynout, asi se báli, že bych je potom na blogu pomluvila. A poprvé jsem zažila, že poté, co vyjíte občerstvovačku, se k vám obsluha přidá a běží s váma do cíle.
Nějaké veselé historky cestou taky byly, škoda, že nebylo trochu chladněji, asi tak -20, to by nám Honza určitě předvedl splutí kanálu naživo, takhle o něm jen vyprávěl :-)
Zážitků spousta, východ i západ slunce, běh po asfaltu i po blátě, lesem i průmyslovou zónou, potichu i za zpěvu budovatelských písní. A kdybych si po jedné z občerstvovaček nezapomněla zapnout hodinky, měla bych taky 76,5 jako všichni ostatní :-)

http://connect.garmin.com/activity/421000486

A závěr? S Veverkama se běhá bezvadně. Díky všem.

3 komentáře:

  1. Pěkně jsi to napsala Jani. Jen s tím jak jsem Tě dovedl K Honzovi bych to moc nerozmazával, víš přece že zabloudím vždy a všude :o))
    Ale jinak to byla opravdová nefalšovaná zážitková smršť :-)
    Jiřík

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jeste jednou dekuji za navstevu, skvelou spolecnost a velmi silnou "medicinu" :).. Celemu oddilu, vse nejlepsi do noveho roku! 12:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych prosil oříšky ... slaný, nebo kešu. Rád jsem vás poznal a až se někdy potkáme na závodech, tak doufám, že vás bez čepice poznám. Budu se snažit ..
    Veverka Sudetský

    OdpovědětVymazat