pondělí 21. dubna 2014

Půlmaratonská dovolená

Po půl roce na nemocenské jsem už byla zralá buď na delší pobyt v blázinci nebo kratší, ale zato intenzivní dovolenou mimo barák. Renča mně navnadila na Brněnský půlmaraton a tak jsem měla další důvod vypadnout.
Ještě jsem stihla přesvědčit Davida od nás, že to je pro něj ten nejlepší závod, takže nás bylo z Prajzké víc.
Ještě hodně nervózní

Ještě krásné na startu
















 V pátek jsem se tedy infiltrovala do malého bytečku mého syna v Brně. Pečoval o mně jako bych byla jeho vlastní. Vozil, doprovázel, ukazoval, vyzvedával...
Ráno jsme se všichni našli, stihli si sdělit novinky a už to frčelo.

Renčin nástup k úniku

Začátek s Renčou, před desítkou mi utekla jak pára nad hrncem a pak zase kousek spolu. Vůbec jsme nestihly pokecat! Sotva jsem lapala po dechu, ale nakonec jsem to přežila ve zdraví a s osobáčkem.


V tombole jsem, jako vždycky, vyhrála svého muže. Já mám totiž štěstí v lásce!
/ale ten nový mobil by se taky hodil:-)/
...a jako bonusek jsem dostala parádní večeři od syna s následnou procházkou po Monte BŮ / Kraví Hoře/

Vojtíškova večeře pro maminku
Hvězdárna na Kraví Hoře

Domů jsem pak jela vlakem s policejní eskortou, psy a čtyřmi vagóny opilých hulákajících a bubnujících fanoušků Baníku.
I tak jsem si to užila na plné pecky a ze svého prvního poúrazového závodu mám velkou radost!
Díky Vojto, Renčo a Davide!

6 komentářů:

  1. Je vidět, že jste si to opravdu užily, a o to přece jde. A osobáček jako třešinka na dortu, paráda! :o)
    Jiřík

    OdpovědětVymazat
  2. To jo!
    Jen jak řekla Renča:" Příště budem kecat celou cestu, ať to zase nepřepálíme!"

    OdpovědětVymazat
  3. I já bych chtěl poděkovat Martině, že mě nahecovala, abych se Brna zůčastnil. Na to, že jsme poznali přes Garmina, docela zajímavé:-) Ale Marťa zná mé rodiče a jsme ze stejné vesnice, takže vlastně sousedi. Pro mě byl půlmaraton mým prvním závodem a jsem z něho nadšen. Bylo to naprosto super. Takže sportu zdar, běhu zvláště :-) David.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není zač! Nás totiž běhat baví! A je fajn, že i Tebe!

      Vymazat
  4. Marti, my jsme se náhodou moc pěkně jedna druhou tahaly :) Jen mě vážně moc mrzí, že Tvůj krásnej čas nestačil na vyhlášení a můj horší ano. To mi trošku zkazilo radost z toho dne :( Těším se na Smrkové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady je jasně vidět, že spravedlnost neexistuje. Gratulace vám oběma, vlastně třem :-)

      Vymazat